Ofte stillede spørgsmål

Herunder kan du se de mest stillede spørgsmål - klik på spørgsmålet for at få svaret frem.

Finder du ikke svar på dit spørgsmål herunder, så kontakt vores kundeservice så vi kan hjælpe dig videre.


De fleste ordre afsendes samme dag eller dagen efter, men visse ordre kan tage mellem 2-5 hverdage. Har du stadig ikke modtaget besked om afsendelse af din ordre på 5. dagen, kan du skrive til info@stelling.dk og efterspørge ordren - husk at skriv til ordrenummer.

Blindrammer og store lærred bestilles hos producenten - du får en faktura- og leveringsmail når ordren er bestilt hos producenten - herfra vil der normaltvis gå 5 hverdage til de sender, men i travle perioder kan der gå længere tid.


Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, kan det være at den er røget i din spammappe - tjek først der.

Ligger den ikke i din spammappe er der risiko for, at ordren ikke er gået igennem, og i så fald bedes du kontakte os på info@stelling.dk og skrive hvilke leveringsoplysninger du har bestilt ordren i, samt hvilken dag.


Vi har en normal leveringstid der hedder 2-5 hverdage, men langt de fleste ordre afsendes allerede i løbet af samme dag eller dagen efter at ordren bliver lagt.


Trackingnummer afsendes direkte fra GLS på sms og/eller email. Har du ikke modtaget dette 24 timer efter du har modtaget en leveringsmail fra os, bedes du tjekke din spammappe. Har du ikke besked fra GLS i din spammappe, kan du skrive til info@stelling.dk og bede om dit trackingnummer - husk at skriv dit ordrenummer.


Du kan naturligvis altid returnere hvis du fortryder dit køb. Alle køb online kan fortrydes i løbet af de første 14 dage fra du modtager din bestilling.

Du kan returnere på to måder - enten ved at komme forbi en af vores butikker, eller sende varen retur til vores lager.

Ønsker du at returnere i en af vores butikker vil du få et tilgodebevis tilsvarende beløbet på det du returnere. Hvis du ønsker at få pengene tilbage, skal du sende varen til lageret på adressen: Stelling Lager - Marielundvej 28, 2tv - 2730 Herlev. Vedlæg en seddel i pakken, hvor du fortæller dit ønske om returnering, samt dit ordrenummer og telefonnummer

Du står selv for at sende pakken retur - du er også velkommen til selv personligt at aflevere den på adressen alle hverdage mellem kl 10:00 og 16:00, men pengene gives ikke retur på stedet, men overføres istedet via den bestilling du har lagt, til den konto der blev brugt til at bestille.

Varen eller varerne du ønsker at returnere skal være i ubrugt stand og uden skader/buler.


Der kan være flere grunde til, hvorfor en betaling ikke går igennem. I de seneste år er der kommet flere regler for, at et køb skal verificeres enten via en smskode eller nemid. Det kræver derfor at du enten har en mobiltelefon eller nemid-appen, og at det er sat op, til at du kan bruge dette.

Har du sat dette op kan det være din browser der driller - tjek at den er opdateret til seneste version, og ellers forsøg med en anden browser.

Kan du fortsat ikke komme igennem betalingen ved brug af anden browser, så skriv ind til os på info@stelling.dk, så kan vi hjælpe dig videre


Det er i øjeblikket ikke muligt at købe gavekort online, da vi er ved at opdatere gavekort-systemet.

Vi har førhen haft to typer gavekort - et til vores butikker og et til online, men vi arbejder på snart at kunne tilbyde ét gavekort, der både virker online og i vores butikker - nemt & enkelt.

Indtil da er du altid velkommen forbi vores butikker for at købe et gavekort.


Stelling har 7 butikker. Du kan finde deres adresse og åbningstider her